vrijdag 31 juli 2015

Druk met mijn nieuwe website

Het is hier een beetje stil. Behalve dat ik vorige week naar de Zwarte Cross (zo vet!) ging, ben ik bezig met een nieuwe website over opvoeden en kinderen. Het wordt een soort online magazine waarin ik interviews, tips, dagboekverhalen, recepten en D.I.Y's ga plaatsen. Ik hoop een platform te creƫren waar mensen hun ervaringen kunnen delen, vragen kunnen stellen en tips kunnen delen.
Daarnaast ga ik producten en workshops aanbieden. Een mooi visitekaartje en een meer themagerichte blog. Het zal hier op vandaagboek een stuk rustiger worden.

"Maar Margriet, blijf je dan nog wel verhalen schrijven?"Ja natuurlijk! Ik ben een bezig bijtje en heb de voornemens om naast mijn opvoedblog en mijn werk, ook gewoon nog te blijven schrijven. Ik moet er dan wel genoegen mee nemen dat alles soms wat langzamer gaat en deze blog op een laag pitje gezet zal worden.

Vandaag maakte ik foto's voor de nieuwe site.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten