woensdag 1 januari 2014

Over mij

Follow my blog with Bloglovin
Welkom!

Mijn naam is Margriet en ik ben 30 jaar oud/jong. Samen met mijn man en onze kat woon ik in Brabant in een rijtjeshuis. Het huis staat in een volkswijk zonder veel groen, volgepakt met auto's en hutje mutje op alle andere huizen. Toch probeer ik van ons stekje mijn eigen paradijsje te maken. In mijn Vandaagboek beschrijf ik dingen die ik beleef of wat ik graag met jullie wil delen.

Voor mijn werk ben ik af en toe creatief, wanneer ik een activiteit voor mijn doelgroepen moet bedenken. Ik werk met opvoeders en kinderen. De meeste creatieve uitspattingen heb ik voornamelijk thuis. Al mijn DIY's en andere projecten beschrijf ik in mijn Creaboek.

Al een paar jaar probeer ik een boek te schrijven. Fantasy voor de leeftijd 11+. Het is niet makkelijk en ik loop vaak tegen dingen aan. Soms ligt het weken stil, dan heb ik weer ontzettend veel inspiratie en gaat het als vanzelf. Over het schrijfproces schrijf ik in mijn Boek.

Ondanks dat ik al een flinke tijd blog, begin ik er sinds kort pas echt plezier in te krijgen en wordt ik er beetje bij beetje handiger in. Als je nog tips of opmerkingen hebt dan hoor ik ze graag. Ook voor alle andere vragen kan je altijd een reactie achter laten.

Liefs Margriet

(Laatste bewerking: 21-12-2014)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten