zondag 8 maart 2015

... van het zonnetje op mijn gezicht


Geluksmomentjes (hier werd ik blij van):

- van het zonnetje op mijn gezicht.
- van de viooltjes, narcissen en hyacinten in mijn tuin die elke dag nieuwe knopjes tonen. Ik kan niet wachten tot deze knopjes open barsten en de bloemen onthullen.
- van een lange wandeling in het bos met een vriendin die ik al weer veel te lang niet had gezien.
- van die twee bezoekers op mijn thema-avond op mijn werk die zo ontzettend enthousiast waren.
- van Tony's Chocolonely karamel zeezout.
- van mijn lieve man die het heel goed begrijpt als ik mijn dag niet heb en moet huilen om de domste dingen en mij dan laat weten dat het niet erg is en me wijst op de positieve kant van het gebeuren.
- van een citroenvlindertje in de tuin.
- van mijn geduldige nichtje die me probeerde te leren breien, ook al kon ik er niets van.
- van mijn attente zus die ondanks dat ze zelf een vreselijke week achter de rug heeft gehad, toch vraagt hoe het nou eigenlijk met me gaat.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten