donderdag 31 juli 2014

DIY: Washi tape

Washi tape! Pas deze week ontdekte ik het spul, maar ik ben er helemaal aan verknocht! Het is super om de randjes van een knutselwerk mee af te werken, maar voor nog zo veel meer! Op 'Dat Zit Wel Snor' vond ik allerlei leuke toepassingen. Zoals dit en dit. Op andere sites zag ik ook nog allerlei leuke meubels en voorwerpen die met deze tape worden opgefleurd. Je kan de tape kopen bij de Xenos, Hema en de Action voor pakweg 30 cent per rolletje.

Zelf gebruikte ik de tape voor het opknappen van mijn tijdschriftencassette op mijn werkkamertje. Dit gaat niet het laatste zijn wat je van deze tape gaat zien, want ik heb nog een hoop ideeën.


2 opmerkingen:

  1. Washi Tape is inderdaad leuk om mee te knutselen. Nog bedankt voor je leuke reactie. Ik vind het niet erg als je naar mijn blog verwijst. Juist leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Renate,
      Leuk dat je een reactie op mijn blog achter hebt gelaten. Mag ik je blog ook als link in mijn lijst zetten?
      Groetjes Margriet

      Verwijderen