donderdag 31 juli 2014

DIY: zomer!!!

Wat een fijne vakantie is dit. Ik tijdens de vakantie thuis blijven is voor mij helemaal geen straf en zeker met dit weer kan ik me heerlijk in en om het huis vermaken. Vandaag heb ik de hele middag geknutseld. Eerst aan een snail mail project voor onbekende dame, die ik via een creatieve FB-groep uit de hoge hoed heb gekregen. Daar mag ik helaas nog geen foto's van laten zien. Daarna maakte ik deze gewichtjes voor aan het tafelkleed.

Ik gebruikte hiervoor:
- Houten wasknijpers
- Lint
- Zware stenen kralen
- Washi tape (pas ontdekt en helemaal fan van het spul)
- Een schaar
- En blanke nagellak om de uiteinden van het lint mee in te smeren, zodat het niet gaat rafelen.


Verder maakte ik deze Cupcake lichtjes voor aan de parasol. Op deze blog vond ik de uitleg, met daarbij veel mooiere foto's dan de mijne.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten