zaterdag 2 mei 2015

Wat dan wel?

Wat dan wel? Daar sloot ik het blogbericht over mijn zesde jaarcontract mee af. Wat zou ik willen doen als ik niet bij mijn huidige werkgever kan blijven? En als het werk wat ik nu doe niet voor het oprapen ligt. Wat dan wel?

Ik dacht er lang en diep over na. En soms maakt dat me heel verdrietig, soms maakt het me heel enthousiast. Er zijn natuurlijk een heleboel dingen te bedenken, maar dan komt mevrouw realisme me weer toespreken: 'Daar zijn geen banen in te vinden.' 'Daar verdien je niets mee.' 'Dat is veel te onzeker.' enzovoorts. Wat ik doe als ik ergens niet uit kom: een woordweb maken!


2 opmerkingen:

  1. Mooi zo'n woordweb. Eigen opvoedblog komt er heel goed uit. Behalve dat geld ... Misschien een mix, halve dagen invallen op een school. Of een paar dagen. Dat zal je ook voorbereidingstijd kosten voor het lesgeven. De tijd die je over hebt ga je besteden aan blog of boek. Ik hoop dat je er uit komt!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel. Ik heb het geluk dat mijn contract nog tot eind december loopt, daardoor kan ik nog goed nadenken en zelfs al gaan experimenteren met een opvoedblog.

      Verwijderen