donderdag 30 april 2015

Allemaal leuke dingen!

Tijdens Koningsdag stonden mijn vriendin en ik op de markt om kinderen te schminken. Dat was een feest! Het was erg gezellig, de dag vloog voorbij en het was leuk om te doen. We hebben er zelfs meer mee verdiend dan verwacht. Natuurlijk had ik mijn nieuwe speldje in. Het vlaggetje op mijn wang is nu een wit vierkantje geworden, de rest van mijn huid was verbrand. Het kleurt hopelijk vanzelf weer bij. 


Vanmiddag start mijn vakantie. Hoera! Lekker een weekje vrij. En ik heb allemaal leuke dingen in het vooruitzicht:

* Veel tijd om te schrijven. Ik wil mijn korte verhaal voor een wedstrijd afschrijven en ein-de-lijk weer eens aan mijn boek werken. 

* Mijn neefje (13) en nichtje (11) komen logeren. Dat wordt vast een feest. Met zoals traditie; zelfgemaakte pizza.

* Naar de bioscoop. We willen nog graag the Avengers zien. Afgelopen weken hebben we vast wat andere Marvel films gekeken om weer een beetje beter te weten wat er allemaal vooraf gebeurde. 

* Veel tijd om te lezen. Ik lees nu de stam van de Holebeer. Voor het eerst! 

* Knutselen en klussen. De plinten liggen eindelijk, maar onze slaapkamer ligt al een lange tijd te wachten op een likje verf. Ik wil ook nog zo'n memobord met van die vakjes knutselen. Als het klaar is zet ik er natuurlijk een foto van op mijn blog. 


2 opmerkingen:

  1. Mooie serie toch? De stam van de Holebeer. Ik heb ze ooit gelezen. Ik hoop dat je een beetje bijgekleurd bent en het witte vlakje weg is van je wang. Wel een leuke foto!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel. Ik moet wel even wennen aan de ouderwetse schrijfstijl en het vaak wisselen van perspectief, maar het verhaal is erg boeiend.

      Verwijderen