zondag 12 april 2015

Naar de kinderboerderij

Wat een heerlijke dag om naar de kinderboerderij te gaan. Het zonnetje scheen en de lammetjes en geitenkindjes waren nog maar een paar dagen oud. Samen met mijn vriendin en haar 18 maanden oude zoontje bekeek ik de varkens, konijnen, ezels en alle andere leuke dieren. De dreumes riep "kijk, kijk, kijk," en wees met zijn kleine vingertje naar alle dieren om hem heen. Hij was er nog niet eerder geweest, waardoor ik het extra leuk vond dat ik dit uitstapje had voorgesteld. "Baa, baa," blaatte het schaap. "Baa, baa," deed het ventje. "Kukeleku," kraaide de haan. "Kuku," kraaide het jongetje. Wat een heerlijke dag.

Er was ook nog een geit die in mijn tas beet en ondanks dat wilde ik hem eigenlijk toch wel mee naar huis nemen. Wat zou Fay daarvan vinden? Een geitje in onze achtertuin?






2 opmerkingen:

  1. Aaah ik heb ook echt zin om naar de kinderboerderij te gaan. Zo leuk, al die lieve diertjes! De medewerkers kijken me wel altijd een beetje verbaasd aan als ik daar alleen (of met M.) binnen kom wandelen (zonder kind, ik denk dat ze dat niet begrijpen?).
    Leuke foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja dat snap ik. Ik durf zelf ook niet echt zonder kind te gaan. Gelukkig heb ik een vriendin met kind.

      Verwijderen