zondag 19 april 2015

Een kijkje in de keuken

Stiekem even binnenkijken. Het is altijd zo leuk om even binnen te kijken bij een ander. Hoe hebben zij hun huis ingericht? Vraag jij je wel eens af bij een collega of zomaar iemand op straat: "Hoe zou zijn/haar huis er van binnen uit zien?"

Ik vind het altijd erg leuk om bij andere bloggers of in tijdschriften foto's te zien van het huis van iemand anders. Vorig jaar liet ik onze logeerkamer zien. Deze keer laat ik jullie de keuken zien. Nou ja, één muur ervan. De keukenkastjes vind ik niet zo heel interessant om te laten zien. Wij hebben maar een kleine keuken. Er komt geen direct zonlicht binnen. Kleuren: rood, zwart, wit en hout.




Hoe ziet jou huis eruit? Heb jij ook bepaalde kleurenthema's?

Ohja, je kan ook nog steeds meedoen met de Schoenveter Winactie. De actie loopt tot en met donderdag 23 april.. 

6 opmerkingen:

  1. Wat een ontzettend leuke en gezellige muur in de keuken! Ik vind het ook altijd leuk om bij mensen binnen te kijken :) .

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je leuk he. Binnenkort zal ik ook andere ruimtes laten zien.

      Verwijderen
  2. Mijn woonkamer en keuken zijn gebroken wit, met bruine gordijnen, eikenhouten voortafel, donker houten schommelstoel, zwarte kastgrepen en (meestal) rode theedoeken. De vloer is van lichtgekleurd laminaat. Ik accentueel vaak met rode kaarsen, maar eigenlijk is het een allegaartje.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh een schommelstoel! Ik zou willen dat ik daar ruimte voor had. Ik kan me de foto's van jouw keuken verbouwing nog herinneren, dat zag er erg mooi uit.

      Verwijderen
  3. Ziet er heel gezellig uit! Ik heb ook al is een blogpost geschreven over onze keuken, vind hem zelf ook erg leuk hihi

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Fijn is dat, in een huis wonen waar je blij bent met hoe de ruimtes eruit zien :)

      Verwijderen