donderdag 1 januari 2015

2015 here we come!


Gelukkig nieuw jaar allemaal!
Eigenlijk ben ik behoorlijk gelukkig en heb ik niet zo heel veel meer te wensen. Toch heb ik wel een paar voornemens.

Schrijven
Ik wil echt veel meer schrijven aan mijn boek. Een quota van 8000 woorden in 2014 is bedroevend weinig. Misschien helpt het om het gewoon in te plannen, dan heb ik ook geen excuses meer om het uit te stellen.

Gezonder eten
Dat afvallen, dat lukt me niet zo goed. En eigenlijk heb ik er ook niet zo heel veel zin in. Gezonder eten, dat wel. Ik wil beter in mijn vel zitten en meer energie hebben. Dus wat minder snoepen en gezonder eten.

Loslaten
Ik ben een flinke piekeraar. Ik kan me druk maken om de kleinste dingen en wordt verschrikkelijk zenuwachtig van situaties die ik zelf niet in de hand heb. Stapje voor stapje leer ik steeds beter om de dingen los te laten. Daar wil ik nog beter in worden.

Minder werken
Fulltime werken leverde mij erg veel stress en vermoeidheid op. Vanaf 1 januari werk ik weer 4 dagen in plaats van 5. Daar kijk ik erg naar uit.

Plinten!
Het is denk ik al 3 jaar geleden dat we de vloer legden en er liggen nog steeds geen plinten! Schandalig.

Wat zijn jullie voornemens of wensen voor 2015?

4 opmerkingen:

  1. Dingen loslaten is inderdaad heel belangrijk en iets wat ik zelf ook moet doen. Happy new year :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Makkelijker gezegd dan gedaan, maar dat gaan we gewoon samen proberen.

      Verwijderen
  2. Ik kan wel helpen met de plinten hoor :-) grt Hans

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor het aanbod, ik zal het aan Renso door geven, want eerlijk is eerlijk, hij zal uiteindelijk degene zijn die MIJN voornemen werkelijk zal maken, hahaha.

      Verwijderen