zondag 7 september 2014

Groen geknutseld: houten wasknijpers

Twee weken geleden liet ik jullie zien wat ik gedaan had met mijn oude knopen. Ik ga proberen om elke twee weken een D.I.Y. te plaatsen met oud, gerecycled of kosteloos materiaal. Deze keer laat ik zien wat er mogelijk is met houten wasknijpers. Ik heb tegenwoordig een droogrek, waar ik mijn natte was netjes overheen hang. Wasknijpers zijn overbodig geworden.

Afgelopen zomer liet ik deze tafelgewichtjes al zien, die ik maakte met wasknijpers, washi-tape, lint en zware kralen.

Maar met dezelfde materialen kan je ook een heel leuk foto lint maken. Ik hing mijn lint op de deur in mijn werkkamer.

Tenslotte maakte ik met knijpers, lint, een plastic flesje en lijm die transparant opdroogt, een pennenbakje. Je kan het bakje ook als vaasje gebruiken of als plantenpotje. Hier zie je stap voor stap hoe ik te werk ben gegaan.




Oh en gooi de metalen delen van de wasknijpers niet weg, daar kan je nog altijd hangertjes van maken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten