woensdag 8 oktober 2014

Herfst! Deel 1: September

In augustus plaatste ik mijn favoriete zomermomenten in dit bericht. Nu wil ik met jullie mijn herfstmomenten delen.







1: Ik maakte voor dit bericht een ochtendwandeling en begon in de tuin, waar het blad al aan het verkleuren is. Dat vind ik zo mooi, al die verschillende tinten; groen, geel, oranje en rood.
2: De ochtend begon met dichte mist. Zo'n mist die je ook alleen in de herfst ziet. De kraaien in de boomtoppen maakten het allemaal nog wat spookachtiger.
3: Thuis beloonde ik mijzelf met mandarijnen, mijn favoriete herfstfruit, en een lekker kopje kaneelthee.
4 en 5: Tegen zessen maakte ik de wandeling opnieuw. Ik vind het zo magisch dat een dag in de herfst soms koud en guur kan beginnen en dan 's middags warm en zonnig eindigt. In de tuinen, waar ik langs wandelde, zag ik de laatste bloemen hun best nog even doen.
6: Nog even genieten in de herfstzon in mijn favoriete herfstoutfit.

Dit zijn trouwens de oorbellen die ik bij mijn favoriete herfstoutfit draag. Ze zijn gemaakt door Inge van Windward Made. Ze maakt nu geen sieraden meer, maar verkoopt haar restanten nog wel hier.


Wat zijn jullie favoriete herfstmomenten?

4 opmerkingen:

  1. Mooie foto's! Ik vind vooral de mistfoto erug mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel. Dat is grappig, ik vond de mist foto nog al treurig tussen al die vrolijke herfstkleuren, dus had ik hem er bijna uit gehaald. Totdat ik bedacht dat ik hem ook sepia kon maken.

      Verwijderen
  2. Mooi die foto van je rok met die punt van de schoen!!!
    Ik ga je blog wat vaker bekijken hoor, je maakt fantastische foto's en je bent behoorlijk crea!!
    gezellig!
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk dat je wat vaker langs wil komen. Ik zal hetzelfde doen op jouw blog, want jouw foto's zijn echt prachtig.

      Verwijderen